De syv væsentligste faktorer til Lead Generering

by Mads Fischer on 29. marts 2015 , No comments

Hvad er den vigtigste opgave for os/dig, som sidder med virksomheders online marketing? Dette findes der naturligvis ikke noget entydigt svar på, da det er individuelt fra virksomhed til virksomhed.

Men personligt, er jeg meget fokuseret på, at mine online marketing indsatser, skal generere leads. Men dette er nemmere sagt end gjort.

Læs mere

Udnytter du trafikken på dit website?

by Mads Fischer on 20. marts 2015 , No comments

Kigger du af og til i din analytics rapporter, og tænker over, om du egentlig skaber værdi for dine besøgende? Nok kan antal besøgende, sidevisninger og anden data være ledesnor og pejlemærker, men mange mindre og mellemstore virksomheder kigger desværre i blinde på data, som kan være ligegyldige og uvæsentlige for virksomhedens digitale indsats. Hvis de endda kommer så langt til at kigge på data.

Læs mere

Cheat Sheet til Sociale Medier

by Mads Fischer on 22. januar 2015 , No comments

Uanset hvor længe du har bevæget dig rundt i jungle af sociale medier, det at skulle etablere eller udvikle en sprit ny social media profil kan være tidskrævende. Både hvad angår det indhold der skal skabe engagementet og involveringen hos dine brands ambassadører, men også bare at kende/huske/forstå alle de forskellige størrelser som dit profilbillede, coverbillede med mere skal have.

Der er meget der skal huske, og lige så meget at glemme.

Læs mere

Inspiration til din Online Marketing 2015

by Mads Fischer on 19. januar 2015 , No comments

Et nyt år, nye ideer, nyt mod, ny energi. For mange er januar måned en måned, med masser af energi og hvor der virkelig lægges nye planer og ideer for det foranstående år. Det gælder både på privatfronten, men også for virksomhedsejere.

Udfordringen for mange er, hvordan al denne energi transformeres til action, for ”action speaks louder than words”. Det hjælper dette blog indlæg dig med.

Læs mere

5 inspirerende Infographics til din Strategiske Online Marketing indsats.

by Mads Fischer on 18. december 2014 , No comments

I dag er det torsdag den 18 december 2014, det vil sige der er mindre end en uge til julen, og kun 2 uger til det nye år starter. Med ambitiøse mål for næste år, afslutning af regnskabet for året, og julegaver der hverken er købt eller pakket ind (skal nok få købt til nevøerne og niecen), er der rigeligt at se til pt.

Uanset om du har din egen virksomheder eller sidder med ansvaret for markedsføring og eller salget i en virksomhed, har du brug for en plan for hvordan du vil opfylde disse mål.

Læs mere

Skab flere leads gennem en enkel og effektiv infrastruktur til Leadgenerering

by Mads Fischer on 16. december 2014 , No comments

Kunsten at kunne generere nye leads, er uden tvivl en væsentlig facet, i en virksomheds kamp for at opretholde udvikle en løbende omsætning. Men for at virksomheder opnår dette, kræves der en indsigt i interne processer samt infrastrukturen, som binder alle processens led sammen fra branding, og opsætning af møder, til kundeservicen der leveres efter salget.

Læs mere