Boost din virksomheds salg med marketing automation
Marketing automation har i løbet af de seneste år udviklet sig til et af de mest betydningsfulde og værdiskabende værktøjer indenfor digital marketing.
Leadgenerering vs. Demand Generation: Hvad er forskellen?
Selvom demand generation og leadgenerering ofte samarbejder om at skabe en effektiv marketingstrategi for B2B-virksomheder, er der afgørende forskelle mellem de to begreber.
Endelig én SMART markedsføringsstrategi model
SMART markedsføringsstrategi modellen er Leads2Sale egenudviklede strategimodel, som tager udgangspunkt og inspiration, i den populære og anerkendte SOSTAC marketing strategi model
Derfor har du ikke succes med din messedeltagelse
Årligt bruger virksomheder et astronomisk beløb på deltagelse på messer. Der findes en oplagt årsag til, at disse ikke altid giver værdi for pengene. Det positive er, at lige så oplagt som årsagen er til den manglende succes for deltagelsen på messer, lige så enkelt er det faktisk at få succes med messedeltagelse. Samtidig er […]
10 ubehagelige B2B marketing realiteter
Det kan være meget dyrere at ansætte, end at tilknytte eksterne kompetencer til virksomheden.
Både i forhold til de direkte udgifter til medarbejderen, men også hvad angår de mere indirekte omkostninger i form af dårlig markedsføring, mindre synlighed og branding, og deraf mistet salg og omsætning.
Hvordan har B2B markedsføring ændret sig?
B2B markedsføring har ændret sig fra, at det handlede om at producere et produktkatalog som blev fremsendt til en kundeliste, til i dag at omfatte og omfavne alle de nye marketingkanaler og discipliner. Alt sammen for at tiltrække og konvertere besøgende til køb. Men hvad er det egentlig som kendetegner udviklingen i B2B markedsføringen? Evolutionen […]