Mads Fischer

Mads Fischer Online Marketing Specialist

Min største styrke er, mit forretningsorienterede fokus samt indsigt i online marketing disciplinen fra A-Z. Jeg interesserer mig for din virksomheds digitale muligheder, og kan gennem rådgivning, sparring samt praktisk udførelse hjælpe dig med, at optimere og udvikle din online marketing indsats. Min tilgang til marketing er, at du skal skabe værdi, og fortælle hvad dit brand og virksomhed står for. Dette med fokus på at generere nye leads, kunder, samt styrke deres relationer og tilknytning til din virksomheds, gennem anvendelsen af digitale medier, kanaler og discipliner.

Jeg ”kodede” min første hjemmeside i HTML i 98, hvor jeg også fik min første email adresse, og chattede i diverse foraer. De seneste 15 år har rådgivet større danske virksomheder inden for sponsorering som markedsføringsdisciplin, samt rådgivet og solgt CMS og Magento Webshops løsninger.

Ultimo 2011 startede jeg som selvstændig inden for strategisk rådgivning og praktisk eksekvering af virksomheders online marketing.

Jeg brænder for at udvikle og optimere, hvorfor mine produkter bygger på samarbejde, i form af eksempelvis løbende sparring og skræddersyet medarbejder.

Jeg kan altid kontaktes på: Tlf +4529922823 Email: mads@leads2sale.dk

Online Marketing: Strategi, Planning, Eksekvering
Rådgivning, Ideudvikling & Undervisning
Content Marketing, Leadgenererende & Marketing Automation
Stilstand, manglende ambitioner, og ``ikke i vores branche``,
Kontakt mig for en uforpligtende snak

360 grader

Online Marketing

Skal du have succes med Online Marketing, skal du forstå og udnytte de anvendte kanaler og discipliner, så din digitale indsats bidrager til din virksomheds forretning. Væk er de dage, hvor man individuelt arbejdede med SEO, Sociale Medier, Adwords med mere.

Derfor bør Online Marketing spille en central rolle i virksomheden, fordi dine kunder forventer din digitale tilstedeværelse, når de har brug for dig.

Værdiskabende

for dig og dine kunder

De virksomheder der formår at skabe værdi gennem kundens købsproces, er dem som vinder kundernes tillid samt ordre.

Online Marketing i 2015 handler derfor mere om, hvordan du kan hjælpe dine potentielle kunder med, at løse deres udfordringer og behov. På den måde bliver din online marketing til en kilde til for flere leads, flere kunder og mersalg.

Derfor er jeg stor fan af Content Marketing, der engagere og involvere kunden.

Ambitiøs

Strategisk som Praktisk

Hvis du ingen strategi har, eksekvere du i blinde. Hvis du ikke eksekvere, er din online marketing værdiløs. Personlig er jeg bedst, når jeg er involveret fra A-Z, hvor det at udvikle virksomhedens online marketing er essentielt for mig.

For mig er det ikke vigtigt, om du er en international virksomhed, om dine kunder er private eller andre virksomheder. Vigtigt for mig er, at du har ambitioner med virksomhedens online marketing, og vil udvikle den i en yderligere digital retning.

Udvikling

Mine styrker ligger i mine erfaringer og kompetencer med online marketing paletten, hvorfor jeg har en bred indsigt og forståelse for disciplinernes styrker og svagheder.

Jeg elsker at styrke og udvikle mine kompetencer, og er ikke bange for at kaste mig ud i et ”farligt farvand”. Jeg er lærenem og har en stor nysgerrighed på nye digitale muligheder.

Jeg kan hvad jeg vil, og ellers skal jeg nok lære det.

Kontakt mig for en uforpligtende snak