Nye SMV:Digital puljer

markedsføringsrådgiver - Advisory Board

På Christiansborg er det blevet besluttet at afsætte 60. mio. kroner til en ny runde SMV Digital. Dette for at styrke danske virksomheders digitale omstilling og salg.

Leadgenerering på sociale medier

Brug de sociale medier til leadgenerering Uden at tage munden for fuld så tør jeg næsten med garanti sige, at du på den ene eller anden måde benytter dig af de sociale medier. Enten som privatperson, eller som virksomhed. Enten har du været på Facebook eller LinkedIn i dag, måske begge sociale medier (eller andre […]

+30 markedsføringsord du skal kende

markedsførngsord du skal kende

At arbejde med digital/online markedsføring kan for nogle være som at skulle lære et helt nyt sprog at kende. Fordi der er så mange forkortelser (akronymer), termer og jargon du skal kunne forstå. Er du ny inden for online markedsføring, eller har du måske brug for en opdatering Føler du dig udeladt og forbigået i […]

Har du din markedsføringsstrategi klar?

[vc_row][vc_column][vc_column_text] Markedsføringsstrategien er grundlaget for din succes med markedsføring 2020 står for døren, og det er tiden at tænke over hvorledes din markedsføring skal bidrage med succes til virksomheden. Hvad var det som du gjorde i det forgangne år som fungerede, og hvilke erfaringer gjorde du dig med markedsføringstiltag som ikke gav det ønskede udbytte? […]

Sådan får du marketing og salg til at arbejde i samme retning

Mange kan sikkert nikke genkendende til, at marketing og salg ikke altid holder hinanden i hånden. Mærkeligt, for i bund og grund har de to funktioner det samme mål – at skabe omsætning for virksomheden. I et landskab der er digitalt drevet, hvor købsprocessen er blevet online er der ikke råd til at marketing og […]