Leadgenerering på sociale medier

Brug de sociale medier til leadgenerering Uden at tage munden for fuld så tør jeg næsten med garanti sige, at du på den ene eller anden måde benytter dig af de sociale medier. Enten som privatperson, eller som virksomhed. Enten har du været på Facebook eller LinkedIn i dag, måske begge sociale medier (eller andre […]
+30 markedsføringsord du skal kende

At arbejde med digital/online markedsføring kan for nogle være som at skulle lære et helt nyt sprog at kende. Fordi der er så mange forkortelser (akronymer), termer og jargon du skal kunne forstå. Er du ny inden for online markedsføring, eller har du måske brug for en opdatering Føler du dig udeladt og forbigået i […]
Markedsføringsstrategien er grundlaget for din succes

2020 står for døren, og det er tiden at tænke over hvorledes din markedsføring skal bidrage med succes til virksomheden. Hvad var det som du gjorde i det forgangne år som fungerede, og hvilke erfaringer gjorde du dig med markedsføringstiltag som ikke gav det ønskede udbytte? Er der nye taktikker og kanaler der skal udforskes? […]
Sådan får du marketing og salg til at arbejde i samme retning

Mange kan sikkert nikke genkendende til, at marketing og salg ikke altid holder hinanden i hånden. Mærkeligt, for i bund og grund har de to funktioner det samme mål – at skabe omsætning for virksomheden.
B2B markedsføring skal tilbage til rødderne

For mig handler B2B markedsføring om at rykke ens målgruppe tættere på en købsbeslutning. Tager man en dag, på eksempelvis LinkedIn, skorter det ikke med gode blogs, tips, guides med mere til, hvordan du får succes med din markedsføring. Men mange af disse omhandler primært forskellige markedsføringstaktikker, hvor skal du allokere et budget for at […]
Hvad skal du vide om markedsføring, hvis du er leder?

Med dette blogindlæg vil jeg prøve at skabe et overbliksbillede af formålet for markedsføring, og de forskellige roller og funktioner som påvirker markedsføringen i en digital tid.