3 grunde til at din leadgenerering fejler

marketingkonsulent

Har marketing og salg samme tilgang til leadgenerering? I virkeligheden burde salgs- og marketingsafdelingen have samme mål, i forhold til arbejdet med leadgenering i virksomhedens marketing og salgsindsats. Men ofte snakker disse to afdelinger eller funktioner forbi hinanden, så når marketing snakker om ”pærer” mener salg at de skulle snakke om ”bananer”. Men hvorfor går det så […]

Snakker din marketing og salg samme sprog?

Snakker din marketing og salg samme sprog? Hvis du var god til markedsføring i slut 90’erne, og tror du kan leve videre på meritterne fra dengang, så tro om igen. Marketingverdenen har ændret sig meget de sidste 10 år, og det vil den fortsætte med i årerne der kommer. Nutiden og fremtiden vil i højere […]

Sådan skaber du indhold der sælger

  Der snakkes meget om content marketing, med rette, i disse tider. Men hvordan skaber man indhold som også sælger. At kunne sende et relevant budskab om dit produkt eller service på det rigtige tidspunkt, vil såvel forhøje efterspørgslen samt forbedre resultatet af din salgsindsats. Det gode indhold driver trafik til dit website, generere flere […]

Content Marketing, meget mere end blot blogs

Content Marketing, meget mere end blot blogs Content Marketing bølgen ruller forsat ind over det danske land, som en anden tsunami, men modsætningsvis de frygtelige ødelæggelser vi har set de sidste par år In Real Life, medbringer den ”digitale tsunami” nyheder, trends, inspiration med sig for de mange af os, som interesserer os for afsætning […]

Brug Bitstrip i din Content Marketing

De sidste par måneder har du med stor sandsynlighed bemærket, at flere af dine venner på Facebook har smidt ”personalized comics” op på deres væg. De såkaldte Bitstrips, er en visuel måde at interagerer med ens venner, i form af små personlige komiske illustrationer ala dem du kender fra avisernes bagsider (du ved hvad jeg […]

Få succes med content marketing.

Hvordan får man succes med content marketing, der som disciplin rullede ind over Danmark i 2013. Flere virksomheder har fået øjnene op for denne marketing disciplin, hvor man i højere grad markedsføre virksomhedens og dens produkter gennem værdifulde og indholdsrige ”kampagner”. For med content marketing snakker man ikke deciderede kampagner, der tidligere (og nogle steder, […]