4 ting du kan kopiere fra Maersk Line

  Der er vist ikke mange, som ikke kender til og har en holdning til virksomheden Maersk. Det er dog ikke hvad dette indlæg omhandler. Til gengæld handler det om 4 elementer du kan kopiere fra Maersk Lines digitale tilgang, direkte til din egen virksomheds indsats. Jeg var så heldig at opleve Nina Skyum, Global […]

Ville din Online Marketing have overlevet stormen?

  Mandag den 28 oktober 2013 blev Danmark ramt af en særdeles hidsig storm, som smed om sig med tage, trampoliner, havemøbler og væltede træer. For mig, var det de svageste træer som væltede, men hvad har det med online marketing at gøre? I mine øjne er online marketing IKKE bare søgemaskineoptimering/SEO, Adwords, sociale medier […]

8 tips til at beholde dine SEO placeringer efter Google Hummingbird opdatering

Hvorfor besøger kunder dit site? Højest sandsynlig fordi de har et problem, som de skal have løst. De formoder altså, at dit websites content, kan løses deres behov. Som en markering af Googles 15 års fødselsdag (slutningen af september 2013), annoncerede Google en opdatering af deres søgealgoritme, kaldet Hummingbird (kolibri, vi bliver åbenbart i dyreverdenen), […]

2 skridt på vejen mod, at blive opfattet som markedsleder i din branche

  Hvem vil ikke gerne have, at ens virksomhed blev anset som markedsleder i ens branche? Uanset om du befinder dig på et specialiseret nichemarked eller opererer i et større traditionelt marked, er det fordelagtigt at kunne fremstå som den mest vidende og ledende spiller på markedet. For mange virksomheder vil det ikke være muligt […]

Sådan finder du dine kunder på de sociale medier

Du er rimelig sikker på, at dine kunder benytter sig af sociale medier, men ved du hvilke der de mest populære blandt dine kunder. Er det mest fordelagtigt for dig som virksomhed, at fokusere på Facebook, LinkedIn, Twitter eller Pinterest…måske noget helt femte??? Måske lyder som en uoverskuelig opgave at vide, hvilke sociale medier DU […]

Backlinks – en meget vigtig del af SEO

Når talen falder på SEO/Søgemaskineoptimernig er fokus ofte på keywords, men i det her indlæg fokuserer vi på backlinks eller inbound links, som de også bliver kaldt. Det gør vi, fordi en gennemtænkt strategi og et kontinuerligt arbejde med backlinks er en rigtig god investering. I forhold til søgemaskinerne er det godt, fordi de ikke kun […]