Gode råd til, hvordan du kan promovere din video på YouTube

Bruger du og/eller din virksomhed YouTube som markedsføringskanal? Hvis ikke så bare rolig, I er (desværre) ikke de eneste. Mange mindre og mellemstore virksomheder udnytter ikke mulighederne for markedsføring på YouTube og det skyldes ofte to ting, og den ene behøver ikke udelukke den anden. Den ene er, at virksomheden måske er helt tom for […]

Giv mig 10 minutter, og jeg gør dig til SEO ekspert

Ok,overskriften er måske lige skarpt nok vinklet, for du bliver ikke SEO-ekspert på 10 minutter. Men, og det er vigtigt, hvis du investerer 10 minutter, lover jeg , du ved så meget om SEO, at du hurtigt kan bygge fundamentet til at blive en SEO ekspert. Især hvis du efterfølgende bruger 10 minutter hver dag […]

Hvorfor skal du have en Blog kalender

Hvorfor skal du have en Blog kalender Ved brug af de rigtige værktøjer, vil du på ingen tid kunne være på vej mod stjernestatus inden for blogging, i din branche. Vi ved alle, at tid er den vigtigste faktor i skabelsen af nyt content, og som hårdt arbejdende ved vi hvor værdifuld tid er. Der […]

SEO optimering bør ikke være målet med din blog

B2B markedsføring - SEO

Når talen falder på virksomhedens blog, er det min erfaring, at mange ved, bloggen er god i forhold til SEO optimering af website. I sagens natur vil en blog hele tiden kræve nyt indhold, hvilket er noget, søgemaskinerne godt kan lide. Derfor vil  blogging kunne hjælpe dig i din placering på google og andre søgemaskiner, […]

Tænk sociale medier med i din SEO strategi

Tænk sociale medier med i din SEO strategi Når du laver en søgning på Google, får du kun vist omkring 13 % af de organiske søgninger. De øvrige 87 %, du ser på siden, bliver promoveret af Google ifølge Aaron Harris fra Tutorspre. Men hvad betyder det for dig og din virksomhed? Det korte svar er, at I […]

6 grunde til, du bør have et online marketing team

Da jeg tog mine første spæde skridt på internettet, var man hip, blot man havde sin egen hjemmeside at referere til, men sådan er det (heldigvis) ikke længere.I dag er hjemmesiden stadig vigtig, men den er blot en af mange platforme / kanaler, hvor du kan kommunikere med nye eller eksisterende kunder. Og nye kanaler […]