Content Marketing udviklingen fra 1895 til 2014 på tre minutter

Content Marketing is Engaging consumers with the stuff they really want, in a way that serves your brand’s purpose and ideals, rather than just trying to jam your logo onto their periphery,’

Keith Blanchard, NYC

Content marketing er, specielt for de store internationale brands, centraliseret i hele marketing strategien, hvor visuel, værdiskabende og udbyttelsesrig indhold, i højere og højere grad gøres mere og mere personlig gennem de værktøjer og teknologier vi marketingfolk har til rådighed.

Men hvor mange snakker om Content Marketing som det nye sort, så er begrebet faktisk slet ikke så nyt som mange tror det er. Dog har det ikke altid haft den samme bevågenhed som aktuelt er tilfældet.

GettyImages, dem med alle billederne, har lavet en lille og fantastisk gennemgang af såvel, hvad Content Marketing er og hvordan det har udviklet sig. Filmen kan du se herunder.

 

mads fischer, digital marketing konsulent

VIL DU UDFORDRES PÅ DIN MARKETING?

Ønsker du at blive klogere på dine muligheder inden for marketingverdenen?

Vil du gerne høre mere om hvor jeg ser potentiale for at optimere og udvikle jeres digitale tilstedeværelse?

Så book et GRATIS møde eller RING til mig.