Dit salg bliver digitalt
I hvert fald er dine kunder digitale, og hvis de ikke er det nu, så bliver de det fremadrettet. Så hvordan udnytter du dine muligheder, hvordan er du til stede på de rette kanaler, og hvordan får du skabt yderligere (muligheder for) salg – digitalt.
En af de største udfordringer for mange virksomheder er, at marketing i dag er så mange ting. Hvor skal du starte, og ikke mindst hvordan skal det gøres?
Dine kunder står i dag selv for store dele af deres informationsindsamling. Opgaven for dig er at positionere din ekspertise og viden om dit marked og produkter, og dermed bevise hvorledes du kan løse dine kunders behov og udfordringer.
Det er her en Digital Sales Manager kan være interessant for dig.
Tilknyt viden og erfaring til din virksomhed
En Digital Sales Manager er ekstra ressource i din virksomhed, med fokus på at udnytte de digitale salgsmuligheder. Altså tilknytter du viden, erfaring, passion og fokus inden for B2B markedsføring og salg.
Giv din markedsføring den nødvendige fokus til at udvikle sig, hvad angår eksekvering og kontinuerlig justering. Alt sammen med fokus på at generere mere digitalt salg eller flere leads og kundehenvendelser via din digitale tilstedeværelse.
Som Digital Sales Manager arbejdes der primært on-site fra din virksomheds lokation(er). Dette giver en bedre indsigt i din virksomhed, dine produkter, dine kunder og dine udfordringer.
Dit digitale salg sker kun hvis markedsføringen er forankret i virksomheden, og det er derfor arbejdes der primært on-site.
Derfor skal du tilknytte en Digital Sales Manager: