OPTIMER OG AUTOMATISER DIN
MARKEDSFØRING OG dit SALG

Prepare to sell…
prepare to win…
and do it more often

OPTIMER OG AUTOMATISER DIN
MARKEDSFØRING OG dit SALG

Prepare to sell…| prepare to win…| and do it more often

Mads Fischer | marketingkonsulent

LAD MIG UDVIKLE OG OpTIMERE DIN VIRKSOMHEDS MARKEDSFØRING

Når de virksomheder, der udmærker sig i arbejdet med at integrere marketing og salg via marketing genererer flere salgsklare leads – endda til en lavere omkostning – så er det måske også tiden for din virksomheder at automatisere jeres markedsføring?

Hos Leads2Sale får du dine marketingkampagner optimeret, udviklet og eksekveret gennem intelligente marketing automations flow. Således vil du opleve at dine markedsføringsaktiviteter kører af sig selv, genererer flere leads og varme salg… i en marketing- og salgsproces udarbejdet til din virksomhed.

Personligt har jeg altid været passioneret omkring det at skulle afsætte en vare.  For mig handler salg om meget mere end ’selve salget’. Jeg interesserer mig for det som fører til et salg, men også det som hjælper med til at kunne sælge mere over tid.

Derfor er jeg din marketingkonsulent og samarbejdspartner, som hjælper dig med at optimere din virksomheds markedsføring, og generere flere leads og salg. Fra den første kontakt via markedsføringsindsatsen, til udviklingen af kunderelationen, overdragelsen til salg samt eftersalg-servicen.

Derfor skal din marketing- og salgsproces arbejde tæt sammen, med en fælles målsætning for øje, som konverterer leads 2 sale.

SÅDAN KAN JEG HJÆLPE DIG

SALES ENABLEMENT

Vil du styrke samspille mellem marketing og salg, og generere flere leads der bliver til varme kundeemner og kunder?

Skal dette lykkes, skal din marketing og salgsindsats arbejde i samme retning.

I en digital tid er din digitale indsats og tilstedeværelse afgørende for din succes.  Både i henhold til at generere flere leads, skabe værdi, og bygge relation, så dine leads bliver til varme kundeemner.

Med Sales Enablement optimerer vi dine marketing- og salsprocesser, og gør dem digitale og automatiserede.

Gennem Sales Enablement fokuseres på effektive interaktioner med dine kundeemner, samt en smidig købsproces. Du vil opleve et mere konstant flow af indkomne leads og henvendelser, mere tid og fokus til dine sælgeres primære arbejdsopgave, transparente og fælles indsatsområder og ikke mindst en digital orienteret marketing- og salgsindsats.

EKSTERN MARKEtingSRESSOURCE

Markedsføring i dag kræver ressource i form af tid og viden. En ekstern markedsføringsressource optimerer og udvikler din virksomhed i en tid, hvor din digitale indsats spiller en vigtig rolle. 

Som din erfarne eksterne marketingkonsulent hjælper jeg med udarbejdelsen af din markedsføringsstrategi, eksekveringen af din markedsføring, samt analyserer, justerer og optimerer kontinuerligt din markedsføringsindsats.

MARKETING AUTOMATION

Marketing automation er for mange virksomheder en essentiel del i deres marekdsføring der bidrager til kvalificeret leadgenerering, leadnurturing, flere og bedre salg, og et bedre udbytte af din markedsføring.

Succes med marketing automation kræver et stærkt samspil mellem marketing og salg. For du skal tænke hele leadnurtureprocessen igennem, leadgenerering, pleje og uddannelse af dit kundeemne, som gør leads til loyale kunder. 

markedsføringsSTRATEGI

Med en markedsføringsstrategi sikrer du dig, at du kommunikerer målrettet til din målgruppe med værdiskabende indhold og budskaber der appellerer, uden at være en akademisk forkromet rapport.

En markedsføringsstrategi skal hjælpe dig med at fokusere dine ressourcer, hvor de giver mest værdi for virksomheden. Samtidig arbejder du med en markedsføringsplan mere målrettet og fokuseret

MESSESTRATEGI

Har du en messestrategi som gør jeres messedeltagelse mere succesfuld, hvor du styrker arbejdet med at generere flere leads, og som konverterer disse til prioriterede og konkrete salgsemner.

Med en messestrategi gør du din deltagelse på messer mere effektiv, værdiskabende, og giver dig muligheden for at få et større udbytte af din markedsføringsaktivitet og messedeltagelse. Både før – under og ikke  mindst efter messen.