Inbound Marketing formularen i 5 steps

Den gammeldags tilgang til marketing er, gammeldags. Den er omkostningsfyldt og ineffektivt, og de gamle velkendte discipliner som tv-reklamer, print annoncer og radiospots med mere må erkende at tiden er løbet fra dem. I hvert fald i sin gammeldags facon, hvor det handlede om at råbe højest, nærmest.

Og hvis du blot råber højt som et andet forstyrrende element, hvad er sandsynligheden så for, at der skabes en interesse for det du gerne vil kommunikere!

Modsvaret til det som alle kender er, inbound marketing.

Inbound Marketing formularen

Virksomheder skal tænke anderledes i deres tilgang til marketing. Vinderne er ikke dem som råber højest, men dem som formår at tiltrække sig de rigtige kunders opmærksomhed med de rigtige budskaber. Du skal selvfølgelig være til stede, men kunderne skal komme til dig (af sig selv). Altså Inbound Marketing.

Boldthink Creative har skabt en stærk illustration over, hvorledes Inbound Marketing formularen  ser ud for at du kan få dette til at ske.

The 5 Step Formula to Inbound Marketing

IMG_6765

Ring til MADS

Eller brug det næste minut på at udfylde denne kontaktformular. Så tager jeg kontakt til dig inden for de næste 24 timer.