VED DU HVEM OG
HVOR DINE LEADS ER?

INGEN LEADS, INGEN KUNDER

Ingen kunder, ingen virksomhed… så groft kan det skitseres at drive en virksomhed. Derfor er arbejdet med at finde kundeemner, konvertere dem til kunder og fastholde dem i et langvarigt kundeforhold essentielt for alle virksomheder.

Kan du svare på om din markedsføring genererer leads til din virksomhed, ved du hvem som besøger dit site, og kender du dine leads adfærd og interesser i dine produkter eller services? 

Hos Leads2Sale hjælper vi dig med at finde DINE leads, som en slags lead-spion, eller det vi kalder en leaddetector.

Her får du overblikket over hvem som besøger dit website, og hvilke kundeemner du med fordel kan bearbejde nærmere.

Selvfølgelig fortæller vi dog også med Real Life data, om din markedsføring virker, i form af antallet af henvendelser til dig, såsom opkald, email og formularer.

people-2567566_1920
desktop - laptop-iphone

DINE LEADS HAR MAGTEN

Internettet har ændret mange ting, heriblandt måden at markedsføre sig på. Med internettet har vi oplevet en masse nye kanaler og platforme, vi har fået mulighed for bedre indsigt i markedsføringens effektivitet, og kan deraf bedre konkludere på omkostningen og profit af vores markedsføringsindsats.

Hvor markedsføring tidligere handlede om at skabe opmærksomhed og larm, er kunderne blevet mere krævende. De har i høj grad taget magten, og vil have din markedsføring skal skabe værdi for dem.

Internationale analyser viser at kunderne i dag tager 2/3-dele af beslutningsprocessen på egen hånd. Som leverandør/sælger kommer du derfor først sent ind i billedet, hvis din digitale tilstedeværelse overhovedet sætter dig i spil, som mulig leverandør.

Hvis du ikke er aktuel, hvis du ikke skaber værdi for dine kunder, er din markedsføring spildt. Tiden er ovre hvor man ’bare’ skulle larme, din markedsføring skal have en mening.

Hos os er formålet med din markedsføring at generere leads

LAD OS FINDE DINE LEADS

Leads2Sale har et primært fokus på at styrke din tilstedeværelse på de digitale kanaler, som giver mest mening for din virksomhed. Vi begrænser os dig ikke kun hertil.

Markedsføring handler om samspillet mellem dine kanaler og platforme, også de mere traditionelle kanaler som messer, offline annoncering, sponsorater og netværksdeltagelse eksempelvis.

Succesen af din markedsføring handler om hvordan dit marketing mix performer.

B2B markedsføring

Tør du udfordre din B2B markedsføring?

Kunne du tænkte dig at blive udfordret og få indspark til din markedsføring?

Hvilke kanaler kunne være interessante for dig, hvordan kan målrette dine budskaber, og hvordan ved du hvilke kundeemner der er mest interessante for dig?

Lad os tage en uforpligtende snak om, hvordan din markedsføring kan skabe flere leads og mere salg?

Det koster dig kun kaffen og en investering på 1-2 timer af din tid.