leaddetector, leadmanager, lead generator

Leaddetector

En leaddetector ved hvem og hvor dine leads er
  • Indsigt i dine leads adfærd og interesser

  • Praktisk brug af digitale markedsføring og salgsværktøjer

  • Rådgivning i forhold til leadgenerering

  • 'Rensning' af leadsemner

  • Rådgivning og opsætning af automatiserede email-flow

Ved du hvem som besøger dit website, kender du deres adfærd og interesser i dine produkter eller services, og ved du om din markedsføring genererer leads og kundeemner?

Leads er alfa omega for alle virksomheder, specielt B2B virksomheder. Uden leads, intet salg | uden kunder, ingen virksomhed… that is a fact!

Hos Leads2Sale er holdningen at din markedsføring er nerven til flere leads. Primært i leadgenereringsarbejdet, men også i forhold til at pleje leads (leadnurturing) gennem værdifuld indhold og knytte dem tættere til virksomheden, og ikke mindst evnen til at konverterer leads til kunder, og et langvarigt kundeforhold.

En leaddetector finder dine leads

Hos Leads2Sale kan vi hjælpe dig med at finde DINE leads. Vi er en slags lead-spion, eller som vi kalder det, en leaddetector. Med vores værktøjer hjælper vi dig med at finde frem til dine potentielle kundeemner og leads. Dem som er interessante for dig at arbejde videre med.

Det kan være i form af at give dig et indblik i, eller overblik over, hvilke virksomheder som har besøgt dit website, hvilke sider (produkter eksempelvis) de besøgte de, og hvor længe deres besøg varede.

En leaddetector kan også hjælpe dig med at  udvikle en leadstrategi for din messedeltagelse, så du smart, relevant og effektivt bearbejder dine leadsemner efter messens afslutning. Således du ved hvilke leads som er mest interesserede i dine løsninger, og hvem dine sælgere primært skal fokuserer på. Imens kan du samtidig arbejde på at gøre de kolde leads, til salgsklare leadsemner.

En leaddetector kan også hjælpe dig med, at gøre din hjemmeside mere venlig i forhold til at generere flere leads. Løbende bliver du naturligvis rapporteret omkring, hvor mange som henvender sig til dig i form af opkald, email og udfyldte formularer m.m.

Udnyt synergien mellem offline og online

Leads2Sale fokuserer primært på din online markedsføring. Der er dog også mange potentialer og synergier i at benytte de mere traditionelle (offline) markedsføringskanaler.

B2B Markedsføring handler ikke kun om Adwords, SEO eller nyhedsbreve, men hvordan du skaber synergi i samspillet mellem dine kanaler og platforme. Inden for B2B markedsføring spiller offline relationer en væsentlig rolle, og derfor kan der være mange fordele i at anvende messer, offline annoncering, sponsorater og netværksdeltagelse i din virksomheds marketing mix.

Succesen af din markedsføring handler om, hvordan hele dit marketing mix performer. En leaddetector hjælper dig med at udnytte dette.

Få råd til din B2B markedsføring

Kunne du tænke dig at blive udfordret og få indspark til din markedsføring?

Hvilke markedsføringkanaler kunne være interessante for dig, og hvordan ved du hvilke kundeemner der er mest interessante for dig?

Lad os tage en uforpligtende snak om, hvordan din markedsføring kan skabe flere leads og mere salg?

Det koster dig kun kaffen og en investering på 1-2 timer af din tid.