Leaddetector

Ved du hvem og hvor dine leads er?

Hvad genererer leads til din virksomhed, ved du hvem som besøger dit site, og kender du dine leads adfærd og interesser i dine produkter eller services?

Ingen leads, ingen salg | ingen kunder, ingen virksomhed… så groft kan det skitseres.  Hos Leads2Sale er holdningen derfor, at en virksomheds vækst sker via markedsføringen. Derfor er arbejdet med leadgenerering essentielt for alle virksomheder, så dine leads kan blive plejet, og konverteret til kunder i et langvarigt kundeforhold.

En leaddetector finder dine leads

Hos Leads2Sale hjælper vi dig med at finde DINE leads, som en slags lead-spion, eller det vi kalder en leaddetector. Med vores værktøjer finder vi frem til potentielle kundeemner og leads, som det er interessant for dig at videre med.

Leads2Sale hjælper dig få at få overblikket over firmaer som besøger dit website, og leads som du med fordel kan bearbejde nærmere.

Selvfølgelig fortæller vi dog også, med Real Life data, om din markedsføring virker. Altså hvor mange som henvender sig til dig i form af opkald, email og udfyldte formularer m.m.

Samspil mellem offline og online

Leads2Sale har primært fokus på at styrke din tilstedeværelse på de digitale kanaler, som giver mest mening for din virksomhed. Vigtigt er det dog er pointere at vi begrænser os dog ikke kun hertil.

Markedsføring handler om samspillet mellem dine kanaler og platforme, også de mere traditionelle kanaler som messer, offline annoncering, sponsorater og netværksdeltagelse for eksempel.

Succesen af din markedsføring handler om hvordan dit marketing mix performer. En leaddetector hjælper dig med at forstå dette.

Muligheder for dig med en leaddetector:

  • Praktisk brug af digitale værktøjer

  • Tilsendt ugentlig liste med leademner (virksomheder)

  • Indsigt i leads adfærd på hjemmeside

  • Rådgivning og opsætning af automatiserede lead-flows

Få råd til din B2B markedsføring

Kunne du tænkte dig at blive udfordret og få indspark til din markedsføring?

Hvilke kanaler kunne være interessante for dig, hvordan kan målrette dine budskaber, og hvordan ved du hvilke kundeemner der er mest interessante for dig?

Lad os tage en uforpligtende snak om, hvordan din markedsføring kan skabe flere leads og mere salg?

Det koster dig kun kaffen og en investering på 1-2 timer af din tid.