Digital B2B Markedsføring & Salgsspecialist
Mit navn er Mads Fischer og jeg har altid haft en dyb passion omkring det at afsætte en vare. Ikke bare selve salget, men også de ’bløde’ elementer som omkranser ethvert salg. Fra marketing, kunderelationen og eftersalg-servicen. Derfor er jeg også stor fortaler for marketing automation.
Derfor har jeg også altid arbejdet feltet omkring markedsføring og salg, blandt andet som sponsoransvarlig hos Dansk Sejlunion, salgsansvarlig for Magento Webshops, selvstændig Online Marketing rådgiver, markedsføringsansvarlig i Danmark af DNV GL Business Assurance, og som Ekstern Marketingchef hos SENSE marketing.
Jeg brænder for at optimerer virksomheders markedsføring, så det ses i form af flere leads og salg. En opgave der involverer at marketing og salg arbejder tættere sammen, og at siloerne mellem disse fjernes.
Markedsføring kommer før salg, og i en digital verden hvor dine kunder selv researcher efter løsninger på deres behov, er virksomhedernes markedsføring vigtigere end nogen sinde før. For markedsføringen handler ikke blot tilstedeværelse, men skal bidrage til at skabe leads til virksomhedens sælgere.