
Endelig én SMART markedsføringsstrategi model
SMART markedsføringsstrategi modellen er Leads2Sale egenudviklede strategimodel, som tager udgangspunkt og inspiration, i den populære og anerkendte SOSTAC marketing strategi model
SMART markedsføringsstrategi modellen er Leads2Sale egenudviklede strategimodel, som tager udgangspunkt og inspiration, i den populære og anerkendte SOSTAC marketing strategi model
Årligt bruger virksomheder et astronomisk beløb på deltagelse på messer. Der findes en oplagt årsag til, at disse ikke altid giver værdi for pengene. Det positive er, at lige så oplagt som årsagen er til den manglende succes for deltagelsen på messer, lige så enkelt er det faktisk at få
Det kan være meget dyrere at ansætte, end at tilknytte eksterne kompetencer til virksomheden.
Både i forhold til de direkte udgifter til medarbejderen, men også hvad angår de mere indirekte omkostninger i form af dårlig markedsføring, mindre synlighed og branding, og deraf mistet salg og omsætning.
B2B markedsføring har ændret sig fra, at det handlede om at producere et produktkatalog som blev fremsendt til en kundeliste, til i dag at omfatte og omfavne alle de nye marketingkanaler og discipliner. Alt sammen for at tiltrække og konvertere besøgende til køb. Men hvad er det egentlig som kendetegner
Det kan være meget dyrere at ansætte, end at tilknytte eksterne kompetencer til virksomheden.
Både i forhold til de direkte udgifter til medarbejderen, men også hvad angår de mere indirekte omkostninger i form af dårlig markedsføring, mindre synlighed og branding, og deraf mistet salg og omsætning.
Når din markedsføring skaber værdi, skaber det fundamentet for at salgsafdelingen kan lukke flere salg, og øge virksomhedens indtjening. For marketing og salg skal være et partnerskab.