Øl, sommer og content marketing. Kæmpe JA TAK herfra

Har Øl og Sommer noget at gøre med Content Marketing?

Kan det blive bedre, end når tre mega favoritter slår sig sammen. Nej vel!

Alle ved at øl og sommer hænger sammen, men hvad pokker har det at gøre med Content Marketing. Øl kan jo drikkes hele året og produceres i mange forskellige varianter, så grunden til at sommer er inkluderet i dette indlæg skyldes nok mere, at det er juli og sommeren er igang. Men derfor er vi jo alle stadig årvågne omkring hvad der sker på content marketing området. Ikke sandt?

Vi håber alle på en fantastisk sommer, så det er helt sikkert ikke svært at sætte dine tanker igang omkring en kølig øl. Men hvad går der forud for, at du kan nyde denne genstand? Dette kan i høj grad sammenlignes med brygningen af virksomheders content marketing.

Den amerikanske Content Marketing Software og Platform virksomhed,Kapost, har lavet denne fantastiske Infographic, der tager dig gennem hele processen. Fra ide og strategi, til det endelige produkt “ude i butikkerne”.

Så er der vidst kun, at sige SKÅL og hav en fantastisk sommer.

What Beer and Content Have in CommonBrought to you by Kapost

IMG_6765

Ring til MADS

Eller brug det næste minut på at udfylde denne kontaktformular. Så tager jeg kontakt til dig inden for de næste 24 timer.