REFERENCE

Kundedetaljer

WaterRower Scandinavia er en webshop der sælger design- og stilfulde træningsredskaber – blandt andet den populære WaterRower romaskine, som mange kender fra House of Cards. Vi ønskede at styrke vores position på markedet, og med Leads2Sale har vi over en længere periode haft tilknyttet en kompetent ressource, som eksekverer, rådgiver og udfordrer os på mulige tiltag.
En af grundene til at vi valgte Leads2Sale var blandt andet, at Mads forstår at forklare markedsføring anno 2020 på en transparent og forståelig måde, for os som ikke har samme indsigt og baggrund i marketingverdenen, Blandt andet har Leads2Sale bidraget til at ændre vores opfattelse af såvel vores produkt og kunder, til at være meget mere målrettet et mere defineret segment. Ligeledes er Mads en forretningsorienteret person der fokuserer på salg, uden at dette foregår på en pushy facon overfor for vores kunder.
Leads2Sale har blandt andet hjulpet os med at få opdateret vores webshop og gjort den mere brugervenlig, vi har implementeret Google Ads med stor succes, og derudover løbende sørget for indhold på primært Facebook og Instagram.
WaterRower Scandinavia udfordre de gængse normer inden for fitnessverdenen som er meget koldt, gråt og grimt. Hos WaterRower Scandinavia er konceptet det modsatte, hvor det med fokus på æstetik, design og taktil har en særlig tiltrækningskraft,
Udfordring
Løsning
Eksekverede opgaver
- Indledende workshop som fundament for fremtidig indsats
- Projektstyring og sparring omkring nyt design af webshop
- Implementering og løbende optimering af Google Ads
- Sparring og Udarbejdelse af content (Videoredigering, grafik mm)
- Eksekvering af Sociale Medier (Facebook & Instagram)
- Løbende rapportering, sparring, ideudvikling
HTML5 Banner | Google Display
Content på sociale medier
Nyt design på webshop
Få råd til din B2B markedsføring?
Kunne du tænkte dig at blive udfordret og få indspark til din markedsføring?
Hvilke kanaler kunne være interessante for dig, hvordan kan målrette dine budskaber, og hvordan ved du hvilke kundeemner der er mest interessante for dig?
Lad os tage en uforpligtende snak om, hvordan din markedsføring kan skabe flere leads og mere salg?
Det koster dig kun kaffen og en investering på 1-2 timer af din tid.