REFERENCE

WaterRower Scandinavia

Kundedetaljer

Kunde: WaterRower Scandinavia

Branche: Designfuldt Fitnessudstyr

Website: www.waterrower.dk

WaterRower Scandinavia er den officielle distributør af den berømte og populære romaskine med vandmodstand; WaterRower. Derudover sælger virksomheden andre æstetiske og stilfulde træningsredskaber fra den tyske producent NOHrD.

WaterRower Scandinavia udfordre de gængse normer inden for fitnessverdenen som er meget koldt, gråt og grimt. Hos WaterRower Scandinavia er konceptet det modsatte, hvor det med fokus på æstetik, design og taktil har en særlig tiltrækningskraft,

Udfordring

WaterRower ønskede at styrke deres position på specielt det danske marked. Både i forhold til at styrke afsætningen, men også at skabe en større awareness og genkendelighed omkring såvel WaterRower romaskinen, samt virksomhedens øvrige produkter.

Løsning

Samarbejdet blev opstartet med en workshop som fundament for det fremtidige arbejde. Her definerede man virksomhedens målgruppe, brand identitet og hvilke markedsføringskanaler der skulle fokuseres på, for at opnå de ønskede målsætninger omkring en større synlighed, awareness og afsætning på¨det danske marked.

Eksekverede opgaver

  • Indledende workshop som fundament for fremtidig indsats
  • Projektstyring og sparring omkring nyt design af webshop
  • Implementering og løbende optimering af Google Ads
  • Sparring og Udarbejdelse af content (Videoredigering, grafik mm)
  • Eksekvering af Sociale Medier (Facebook & Instagram)
  • Løbende rapportering, sparring, ideudvikling

HTML5 Banner | Google Display

Content på sociale medier

Nyt design på webshop