[vc_row][vc_column][vc_column_text]Social selling er ved at bryde igennem lydmuren, og flere og flere ‘begiver sig ud i det’. Specielt er begrebet ved at få godt tag om sælger-segmentet, som med kundernes ændrede købsadfærd og proces er et presset folk i forhold til at levere det som de er ansat til….. SALG!
Derfor føles det også, til tider, som om at LinkedIn er blevet mange sælgeres foretrukne jagtmarker, og social selling er blevet til social yelling. Og som i de sociale mediers unge dage, popper det op med ‘eksperter’ af forskellige karakter og kvalitet.
Jeg har forsøgt at klappe bremsen i, og tage et kig på hvad Social Selling er, hvorfor det er et hit hos sælgerne, og hvordan man nemt kan komme i gang med begrebet, med udgangspunkt i hele virksomheden.
For social selling er IKKE BLOT noget som kun er for virksomhedens sælgere, bare fordi ordet selling indgår.
Jeg har skrevet et længere blogindlæg om buzzwordet på SENSE marketings blog
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]