Marketingchef vs Direktør | Fra rivaler til teammates.

I mange virksomheder foregår der et mere eller mindre synligt tovtrækkeri mellem marketingchef og virksomhedens direktør.

For mange administrerende direktører er den kritiske rolle for marketingchefen at vækste virksomheden, mens marketingchefen ønsker at levere ROI, og dermed bevise at det de laver virker.

Markedsføringsstrategien skal have mere mave, og mindre hjerne

Rådgiverpakker

I en svær, forunderlig og omskiftelig tid udfordres mange virksomhedsstrategier, fordi de er udviklet i et helikopterperspektiv, uden involvering og perspektivering af hele virksomheden. Der bliver regnet på (og drømt om) store tal, hvis altså bare virkeligheden forløber sig som man håber på den gør.

Nye SMV:Digital puljer

På Christiansborg er det blevet besluttet at afsætte 60. mio. kroner til en ny runde SMV Digital. Dette for at styrke danske virksomheders digitale omstilling og salg.

Leadgenerering på sociale medier

Brug de sociale medier til leadgenerering Uden at tage munden for fuld så tør jeg næsten med garanti sige, at du på den ene eller anden måde benytter dig af de sociale medier. Enten som privatperson, eller som virksomhed. Enten har du været på Facebook eller LinkedIn i dag, måske begge sociale medier (eller andre […]