Google Ads er for mange virksomheder en uundværlig markedsføringskanal, hvor du kan markedsføre dig direkte mod de leads (og kunder) som efterspørger lige præcis dine produkter eller services.
Når de søger efter en ’lokal håndværker’, en konsulent/specialist, et ‘hotel i Odense’ eller andre mere relevante søgetermer for dig, skal du dukke op. Derfor er Google online annoncering en vigtigt markedsføringskanal i mange virksomheders online tilstedeværelse.
Google er et af de første touchpoints dine kunder har med dig og din virksomhed. Altså hvor du har mulighed for at blive bemærket af dine kunder og kundeemner, ved at målrette din markedsføring – både tekst, bannere og video – over for aktivt søgende personer af netop dine produkter eller services.
Virksomheder som gør brug af Google Ads i deres marketingmix, er virksomheder som har ambition om at skalere deres kundeportefølje, altså har et ønske om at få flere kunder.
Google Ads er det som på dansk hedder ’Paid Ads’, eller online annoncering. Altså hvor du betaler for dine eksponeringer.
Google Ads kræver et kontinuerligt fokus og opmærksomhed, og hos Leads2Sale får du en dedikeret og erfaren specialist som samarbejdspartner.
Via en løbende dialog med dig, sørger vi for at optimere og justere dine kampagner hele tiden. Således din indsats passer ind i din markedsføringsstrategi.
Gennemsigtighed er vigtigt for os, og vi står altid klar til at hjælpe dig med at forstå hvordan din Google annoncering performer. Vi arbejder med, og i din, Google Ads konto, som du naturligvis fordi ejer. Vi hjælper dig bare med at optimere indsatsen 😊
Mere trafik fra kundeemner som efterspørger dine produkter eller services, og som ’har søgt efter dig’ er en oplagt vej til at øge antallet af henvendelser eller salg.
I Danmark bruger næsten alle Google som søgemaskine. Typisk vil en bruger vælge blandt de første resultater de præsenteres for, og det er her du skal ligge med dine Google annoncer
Kundeemnet udtrykker et stort behov, og så skal dine annoncer fange deres opmærksomhed. Med Google Ads kan vi gøre dette på Google, på Youtube, eller med annoncering på nogle af landets største sider inden for forskellige kategorier.
Måske har du set af dine konkurrenter allerede gør brug af Google annoncering, og dermed potentielt ’stjæler’ dine kunder. Men hvis de ikke ved du findes, så kan de jo heller ikke kontakte dig! Så tør du miste dele af din markedsandel og mulig omsætning, fordi du ikke er kommet i gang endnu – eller fordi din Google Ads ikke er optimeret og effektiv.