Hvis du optimerer indholdet i din B2B markedsføring efter, hvad dine kunder søger efter på eksempelvis Google, har du forstået grundreglen i SEO. Google såvel som de andre søgemaskiner, finjusterer konstant deres algoritmer for, at kunne forbedre de leverede søgeresultater i forhold til brugernes søgninger. Den eneste sikre faktor der ikke ændres ved er, at når vi som brugere foretager en søgning vil have leveret søgeresultater med høj relevans. Derfor er det også en søgemaskines væsentligste opgave, at leverer relevant content.
Men der findes et utal af mange andre faktorer, som er i en konstant udvikling. Derfor er det vigtigt at din virksomhed konstant er opdateret på de seneste best practice regler inden for søgemaskineoptimering. Specielt når det kommer til udvikling af dit content. Din virksomhed skal kende til det mest grundlæggende i forhold til at SEO optimere dit indhold. Viden som vil kunne give dig en fordel i forhold til dine konkurrenter,
Oplever du alvorlige problemer med din SEO, som f.eks. fald i dine placeringer for din vigtigste keywords, kan det være på tide at kontakte en specialist til at analysere dit websted og indhold.