Vil du have mere succes på dine messer?

DIN MESSESTRATEGI ER VEJEN
TIL EN SUCCESFULD MESSE

Hør erfaringen med en messestrategi fra Ole Andreasen, Vikiallo

PRIORITER DE VARMESTE LEADS FRA MESSEN

Synlighed og eksponering er vigtige faktorer, men for mange B2B virksomheder er messedeltagelsen afgørende i forhold  til leadgenerering og potentielle kundeemner for de næste 12 måneder eller mere.

Hvordan konverterer du de besøgende på din messestand, til interesserede leads og potentielle kunder. Måske er resultatet af din messedeltagelse, at du har genereret 250 B2B leads.

Hvordan nurture, plejer og prioriterer du de varmeste leads?

Hos Leads2Sale kan vi hjælpe dig med at opsætte intelligent markedsføring, hvor du via tracking og leadscoring tager temperaturen på dine leads. Således kan du fokusere din salgsindsats på de varmeste leads, mens du automatisk plejer de leads som endnu ikke er købsparate.

HAR DU EN MESSESTRATEGI KLAR TIL DIN NÆSTE MESSE?

En messendeltagelse kræver megen indsats, både før, under og efter messen. Med en messestrategi gør du din deltagelse mere effektiv og værdiskabende.

For mange virksomheder er deltagelsen på messer en vigtig markedsføringsaktivitet. Hvorfor virksomheder investerer mange ressourcer, såvel menneskeligt som økonomisk, i deres messedeltagelse.

Med en klar messestrategi som fokuserer på jeres forretningsmæssige målsætninger, opsamles og omsættes jeres indsamlede leads og kontakter til prioriterede og konkrete salgsemner.

En messestrategi er med til at gøre din deltagelse på messer mere effektiv, og samtidig få et større udbytte af indsatsen.

Før – under og specielt efter messen.

Skal vi tage en snak om hvordan du får mere udbytte af din deltagelse på messer, med en messestrategi?

RING OG HØR OM DINE MULIGHEDER

Eller brug det næste minut på at udfylde denne kontaktformular.

Så tager jeg kontakt til dig inden for de næste 24 timer.

er din MESSESTRATEGI AUTOMATISK, INTELLIGENT & EFFEKTIV?

For mange virksomheder, specielt inden for B2B markedsføring, er messer en meget vigtig markedsføringskanal. For mange virksomheder ear det måske årets markedsføringsmæssige højdepunkt, som holdepunkt.

For mange, specielt B2B orienterede messer, gemmer det sande potentiale for messen sig ofte efter at messestanden er pakket ned og merchandise-bolcherne er delt ud til kollegaerne hjemme på kontoret.

Med en klar messestrategi ved du præcist hvad der skal ske efter messen, i forhold til din pleje og bearbejdning af de nye leads og henvendelser du har fået på messen, således at du opnår det fulde potentiale af messen – efter at messeporten er kørt ned og der ikke kommer flere forbi din messestand.

Big business starts with its marketing

EN MESSESTRATEGI STYRKER DIT EFTERSALG

Skal du have succes med dit eftersalg i forlængelse af din deltagelse på messer, er det nødvendigt med et godt forarbejde om hvorledes du vil leadnurture dine nye kontakter. Altså din messestrategi.

Leads2Sale hjælper dig med at gøre din kommunikation værdiskabende, naturligvis målrettet til de genererede leads på messen.

Vi sørger for at dine leads ikke glemmer dig, og at du hjælper dem med at lette deres beslutningsgrundlag ved, at klæde dem på via din viden og indsigt, og hvordan dit produkt kan hjælpe dine kunder.

Sammen med dig udarbejder vi strategien for din opfølgning på messen til dine leads, vi udvikler eller bistår i udarbejdelsen af indhold, og vi sørger for at hele dit marketing automation flow er sat op.

Messestrategi_leads2sale
Messestrategi

KAN DU FORSVARE DIN MESSEDELTAGELSE

En messestand koster penge. Både i form af leje af messestand, udvikling af messestand, markedsføringsmateriale og investereret tid.

Derudover er der udgifter at have personale på din stand, hotelværelser, transport, samt mad og drikke. Måske holder du også et arrangement eller spisning for nogle kunde(emne)r en aften.

Hvornår skal man evaluerer og konkluderer resultatet af investeringen og deltagelsen? Ved det førstkommende fællesmøde, efter at messen er afviklet?

Med en messestrategi supporterer du mere end dine investerede kræfter i forbindelse med messedeltagelsen. Din messestrategi vil bidrage til øget salg, og kan måske præsentere dig for et helt andet billede – af din messedeltagelse – i forhold til om din messedeltagelse var en god forretning.

HOLD FOKUS På DE VARMESTE LEADS

Med et opsat marketing automation flow kan du nemt holde dig ajour, og følge op på dine nye leads fra messen. Ligesom du tracker på deres adfærd og interesse. HubSpot, eller et marketing automationssystem som ActiveCampaign, er fantastiske værktøjer til netop at:

    • Automatisere din markedsføring og kommunikation
    • Opsætte ’if this then what’ regler, baseret på dine leads digitale adfærd efter messen
    • Definere LeadScoring modeller, i forhold til vurdering MQL og SQL
    • holde styr salgspotentialet hos din leads, via CRM og Pipeline management