HVORDAN ER ET SAMARBEJDE MED LEADS2SALE SOM DIN SAMARBEJDSPARTNER

Det hele starter hos jer!

#1 JERES BEHOV

For det er hos jer tankerne og drømmene om jeres markedsføring starter. Det er jer som skal have ønske om at udvikle jeres markedsføring, styrke jeres digitale tilstedeværelse, og udnytte den teknologi, værktøjer og platforme som er til stede.

Hvor, hvordan og hvorledes kommer I så videre? Måske har I erkendt at I mangler markedsførings ressourcer og/eller de nødvendige digitale kompetencer som kan drive, udvikle og optimere jeres markedsføring.

Hvorfor:

Ønsket om ambitionerne omkring at udvikle jeres markedsføring skal komme fra jer. Jeg vil bare gerne hjælpe jer med at opnå og opfylde jeres drømme og ambitioner.

#2 KONTAKTEN

Den første kontakt er vigtig, for det er jo her ’vi får øjnene op for hinanden’. Måske sker det på de sociale medier, måske ringer I til mig eller udfylder en formular på hjemmesiden. Så tager vi en snak, eller et møde, for at få brudt isen og åbnet ballet!

I skal fortælle mig nærmere om jeres virksomhed, og ikke mindst jeres tanker omkring markedsføringsdelen i virksomheden. Hvad er jeres udfordringer, hvad er jeres ambitioner, men også jeres forventninger og budget for at opnå dette.

Formålet er at vi skal finde ud af om der er et match mellem os. Det er vigtigt for mig at ’have de rigtige kunder’, og for jeg skal I have den rette samarbejdspartner som kan hjælpe jer med jeres udfordring.

Hvorfor:

Der findes nogle som er bedre til markedsføring end mig, men også mange som er dårligere. Jeg er ikke verdensmester til det hele, og hvis din udfordring er at du skal have lavet en profilvideo i verdensklasse, skal du vælge en som kun har dette som sit fagområde.

Jeg er ikke verdens dyreste, men heller ikke den billigste, men det vigtigste er vores samarbejde er at begge parter har en god mavefornemmelse, og føler et tillidsforhold til hinanden.

#3 HVORDAN SKAL VI SAMARBEJDE?

Nu kender vi hinanden, og jeg har fået et indblik og forståelse for jeres udfordringer – og hvor I gerne vil henad. Så hvad koster dette?

I Leads2Sale arbejder jeg ud fra forskellige modeller. Det kan være via klippekort, projektpris eller som rammeaftaler (abonnement).

Ligeledes finder vi ud af samarbejdsformen, eksempelvis hvilke dage der passer at jeg arbejder ud fra virksomhedens lokation.

Du kan læse forretningsbetingelser hos Leads2Sale her: http://leads2sale.dk/forretningsbetingelser/

#4 LET THE MAGIC BEGIN

Først og fremmest kender jeg minimalt, hvis overhovedet noget, til din virksomhed eller dine mål. For at kunne markedsføre virksomheden, er det naturligvis nødvendigt med viden, info og indsigt. Oftest vil det være ved at vi holder en workshop, hvor vi kigger på jeres interne situation, den aktuelle status på markedsføring, identifikation og indblik i kunder og målgruppe, samt får identificeret muligheder og tiltag i din markedsføring.

Med viden og indsigt i din virksomhed er jeg bedre styrket til, at kunne planlægge hvad der skal ske med markedsføringen. Hvad er udfordringerne, og hvordan anvender vi bedst muligt de ressourcer der er til rådighed.

Planen og strategien for markedsføringen skitseres og godkendes naturligvis af jer. Her kigger vi naturligvis på muligheder for hurtigere ’quick wins’, men også de større strategiske træk. Med en overordnet plan for markedsføringen, er vi klar til at entrere maskinrummet. Tankerne og planerne skal implementeres og eksekveres, på de valgte markedsføringskanaler

#5 JEG ER ALDRIG LÆNGERE VÆK….

Jeg gør naturligvis alt hvad jeg kan for at overholde de opsatte deadlines, og du kan være sikker på at blive løbende opdateret. Ligeledes, hvis får du en god ide, eller en henvendelse på forskellige markedsføringsmuligheder (det sker folk stadig ringer for at sælge!!), så har jeg en høj tilgængelighed og rådighed. Så er det bare at kontakte mig, eller at sende deres fremsendte oplæg eller tilbud.

Jeg kan også finde på at kontakte jer, hvis der er noget der lige skal afklares i relation til opgaver, samarbejde mm.

Hvorfor:

Markedsføring kræver kontinuitet, og nye ideer og tiltag opstår på tilfældige tidspunkter. En af opgaverne er at reducere og fjerne dine opgaver inden for marketing. Derfor kan du altid blot videresende info eller ideer, aflevere feedback eller modtage statusopdateringer, så du er up-to-date.

#6 KONTINUITET OG TRANSPARENT

Rom blev ikke bygget på en dag, og jeg bliver ikke færdig med din markedsføring i morgen. Faktisk så bliver jeg aldrig helt færdig, for der vil altid være optimeringsmuligheder. Først når 100 besøgende på dit website, bliver til 100 leads, som bliver til 100 kunder er markedsføring fuldendt 😊.

Til gengæld garanterer jeg en all-in garanti, hvor jeg garanterer at jeg giver din markedsføring fuldt fokus, passion og drive. Din succes er min succes, og derfor går jeg gerne et skridt længere, eller bruger lidt ekstra tid, uden det altid behøves koste ekstra.

What you see is what you get, og derfor er der heller ingen smarte (eller skjulte) gebyrer. Ligesom jeg ønsker at kommunikere i øjenhøjde med kunden, uden alt for mange smarte og fancy fagudtryk.